Inhouse

Beschikbare data in overleg

Laten we eerlijk zijn: niemand zit op een training te wachten. Als start-up of MKB’er heb je de handen vol om alle klanten tevreden te stellen, en jullie salesafdeling wil scoren, actie, de deur uit! Dat snap ik. En daarom geef ik incompany trainingen LinkedIn waar ik alle toeters en bellen afhaal. Die ik terdege voorbereid. Zodat jullie een halve dag aan LinkedIn kunnen werken (niet luisteren) en dan kunnen scoren. Hoe klinkt dat?

Wat is het idee?

Veel trainingen beginnen met een deel theorie. Plenair. Volle zaal. Daarna volgt een workshop. Leuker, maar nog steeds erg algemeen. En als je pech hebt, zit je er daarna nog maandenlang aan vast met terugkomdagen. Waarin je meer praat dan doet.
Zo doe ik het dus niet. LinkedIn is een megatool voor sales en marketing. Echt goud! Sommige mensen van jouw team of bedrijf zullen dat al gebruiken. Maar stel nou dat je in héél korte tijd, concrete lijnen kunt uitzetten om te zorgen dat jullie allemaal die grote vissen binnenhalen? Dan wordt het al interessanter. Maar nu doe ik er nog een schepje bovenop. Als ik inhouse trainingen verzorg, doe ik een goede voorbereiding. Daardoor gaan we razendsnel door de theorie. En werken we meteen aan jullie profielen, we gaan aan de slag met jullie berichten, jullie relaties en concrete leads. Dan is het geen saaie training meer, maar een dagdeel scoren.

Linkedin Pon

Deze Inhouse training levert je:

Meer eenheid

De bedrijfspagina en de bedrijfsberichten optimaliseren we met de marketingmanager. Daarna zetten we diezelfde lijn door in de persoonlijke profielen. We kunnen rollen verdelen en bespreken wat we delen, en waar. Die eenheid straalt één en al professionaliteit uit. 

Meer bereik

Door eenheid in je uitstraling en de goede profielen, ben je beter vindbaar. Scoor je hoger in Google. En kun je gevonden worden op veel meer zoektermen dan als iedereen ‘zomaar’ wat doet. Nog even los van het extra bezoek naar je website, want een verzorgd profiel nodigt uit tot kennismaken.

Meer tijd

LinkedIn op de goede manier, is netwerken vanachter je bureau. Kost weinig tijd, levert warme relaties, zodat je daarna alsnog in de auto kunt stappen om de deal te sluiten: met een veel hogere kans op succes. Dat geeft rust. Tijd. Tijd die je kunt gebruiken om je voor te bereiden op nieuwe gesprekken. Via LinkedIn bijvoorbeeld 😊. 


Dit zeggen anderen:

“Ons salesteam was zo divers qua mensen en ervaring dat we een grote training niet zagen zitten. Toen kwamen we in contact met Judith. En omdat ze zo praktisch werkt, kon zij in korte dagdelen toch iedereen op hetzelfde niveau zetten qua LinkedIn. De jongens waren boven verwachting enthousiast over haar aanpak. Maar we zijn vooral blij met de successen: het gebruik van LinkedIn heeft ons echt veel meer verkoopgesprekken opgeleverd in de afgelopen vier maanden, direct al.”

Terdege voorbereiden

Mijn visie is dat ik zoveel mogelijk voorbereid met de toplaag, zodat we individuele teamleden snel door het algemene gedeelte kunnen loodsen. Daarom is een persoonlijk gesprek voor mij een voorwaarde. Na dat gesprek stuur ik een offerte die past bij jullie wensen en die ook zo blijft: geen meerkosten achteraf.

Gaan we samenwerken? Dan zet ik de hoofdlijnen en de bedrijfspagina uit met de contactpersoon in kwestie. In een ander dagdeel gaan we aan het werk met maximaal tien personen, computer erbij en gáán. Omdat we ‘onder ons’ blijven, kunnen we meteen inhaken op specifiek interessante groepen voor jullie, op gedeelde relaties en jullie eigen berichten.

Voor wie?

Omdat ik zelf uit de sales en marketing kom, werk ik graag met de complete buitendienst van grote, landelijke spelers. Branche maakt niet uit, omdat ik me inwerk, wordt het altijd concreet en kunnen we de diepte in. Ik wil zelf ook scoren via jullie succes: uit alleen het geven van een training haal ik niet de voldoening die ik zoek. ROI, die zoeken we!

Kleine bedrijven zijn ook welkom. MKB’ers of Start-ups die met alle hens aan dek de taken verdelen: dus óók LinkedIn. Als jullie neuzen dezelfde kant op staan en je kunt zelf 6 tot 10 mensen op één datum regelen, kom ik graag met jullie werken.

“Succes is aanstekelijk. Dat moet je voelen. Dan kan er geen peptalk bovenop.”

Voor aantrekkelijke tarieven:

Jullie locatie:     maar bij mij mag ook                                                

Eigen groep:      maximaal 10 deelnemers                           

Halve dagen:      voor focus en energie

Of toch liever naar de open inschrijving?

Soms is het lastig om iedereen op dezelfde datum te laten aanschuiven. In dat geval zijn je medewerkers of compagnons natuurlijk ook welkom bij de open trainingen, op een datum en locatie die hen het beste past. Combineer je die met een individuele strategiesessie voor je marketingmanager bij jullie op kantoor, dan kunnen we alsnog zorgen voor een goede rode draad en identieke uitstraling. Mooi opgelost toch?


Even afstemmen?

Heb je nog vragen, wil je alvast kennismaken of een intake afspreken? Bel of mail, dan kunnen we spijkers met koppen slaan. Zodra ik meer weet over jullie, kan ik een offerte neerleggen waarmee ik menigeen positief verrast heb. 

Print Friendly, PDF & Email